2010. augusztus 14., szombat

Számot vetek, kb mennyi kezelést kaptam.
De csak nagyságrendileg fogom tudni betájolni kábé miből mennyi is volt.


Valószínűleg vérvételem volt a legtöbb mondjuk volt 100-200 október óta. (naponta többször is volt sokszor)
Vért kaptam vagy 8-egységet amiről tudok, meg a műtőben pótolták a 2,5 liter vérveszteségemet.
Limbálpunkcióm volt 4 ebből 3 szor kemót is kaptam a gerincvelőmbe, egyszer meg 4-6 szor is megszúrkáltak, sikertelenül.Beöntésem 3 volt vagy 4, a vastagbéltükrözés miatt, gyomortükrözésem is volt, mindezek 39,4 fokos lázzal. Albumint is kaptam, nem tudom mennyit.Ionpótlásra is kaptam egy csomó infúziót, ezt tippelni se tudom mennyi lehetett. Antibiotikumot is kaptam rendesen szepszis alatt pláne. Tályog leszívásom is volt, UH vezérléssel egyszer, meg egyszer valami savót szívtak le, ugyanúgy ilyen hatalmas tűvel. PET CT-m 1 volt, agyi MRI-m 2 és egy MRS vizsgálat. Hasi MRI-m is volt 1 vagy 2. Foghúzásom 1 volt, ami után ömlött a genny, mivel az otthoni fogorvosom nem nagyon ad a higiniéra és szabad kézzel rakta be a gyökérkezelésre a tömést, RTG nélkül, ez a fogorvos két beteg között az öblítős poharat se cseréli ki. Lépkivételem egy volt, egy 30-40cm-es vágással, alacsony trombocita szint mellett. (Sokkos állapotomat szimulálásnak és túlreagálásnak vették az egyik vidéki fertőző osztályon, az egyik nővér folyamatosan bántalmazott és alázgatott verbálisan).
Jamshidi biopsziám (csontvelő biopszia) 2 volt.
Injekcióm (neupogén, clexán), kb 150-200 db volt. Ja meg heparinos izét kismilliót kaptam, hogy a kanül vagy a branül ne száradjon be.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése