2010. szeptember 15., szerda

Biblia terroristák

Találtak egy halottat egy kocsiban a kórház parkolójában, ez annyira meghatott, hogy írok is ide gyorsan, mondjuk nem erről hanem az időnként felbukkanó Jézus Szeretetések.
Nem elég határozottan mondtam nemet nekik, ezért azt hitték vicces nekem amit művelnek.
Agresszíven imádkoztatni akartatattak. Volt egy szent szellemes néni is aki Békésszentandrásra akart vinni, hogy ott kiűzik belőlem a betegséget. Elég 'egyértelműen' elküldtem, mivel a lakásomba nyomult be, hajnali 9 órakor. De, ha ő nincs lehet nem megyek el neurológushoz, és nem merül fel az, hogy én felhívjam a PET CT-seket, hogy az agyamat is nézzék át.
Aztán DLBCL- CNS? lettem, mivel mintát nem lehet venni, aztán a kezelésre való reagálásomtól függően kaptam meg a DLBCL CNS illetve agyi DLBCL diagnózist, kérdőjel nélkül.
Ma megint lesz gerincvelőbe kemó, azt kihagynám ha lehetne, de jobb ha megkapom.

"dögöljenek a kis büdösek"
Dr. Mikala Gábor,aki egy nagyon jó ember, és nagyon jó orvos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése