2010. július 2., péntek

Tücsök! Tücsök! éjszakánk, erdelyében...

Egy tücsök mondja a magáét estéként, így most is. Eléggé idegesítő.
Mindenki kidölt  szobatársaim közül, egyedül én nem szedek altató hatású gyógyszert közülünk. Na meg a tücsök.

Teljesen családias lett köztünk a hangulat, jó társaságot fogtam most ki. Az egyik emberke mondjuk elég kétségbeesett, mindig arról beszél, hogy az ő betegségét nem lehet meggyógyítani, és az ugyanabban szenvedő szomszédjának is mondogatja, miközben az orvos szerint várható teljes gyógyulás.Én nem tudom várható-e nálam ilyesmi, és nem is érdekel amitől a legjobban tartottam, hogy a liquor-térbe adott ill. a vér-agy gátat passzáló kemótól majd elkezdem szeretni a múlatós zenét. Így félve kerestem rá egy ilyenre a youtuben, de szerencsére nem tetszett, bár a családom és a barátaim megnyugtattak, hogy ugyanúgy fognak szeretni, elfogadnak majd a másságommal együtt. Ezt a kérdést, természetesen az egyik haematológusnak is feltettem, namégcsakjóhogy. A likvórba menős kemó az olyan, hogy a gerincvelőmbe szúrva tűvel bejutattják a citót, nekem most széken ülve csinálták úgy volt a fejembe ültetnek egy tökmenő izét, ami az agyvizes részembe ér, és onnan akarták a Szent rituximabot bejutattni, de negatív lett a flow citometriám ezért ez kimaradt. A vér-agy gátat passzáló kemó az simán megy a vérembe, és közben együtt meg egy csomó más dolog is, hogy a vesémet ne terhelje a cucc annyira, és a ph-mat mindig ellenőrizni kell, lúgosnak kell lennie, nincs mese.

Tök jó helyen vagyok kórházban, a fű zöld az ég kék a harkályok fejecskéje piros, tesóm egy harkályt akar beidomítani, hogy majd az megcsinálja nekem az agybiopsziámat. Anyu olvasni tanította Kormikutyát a Zengő ABC-ből, erről jut eszembe, hogy itt a RTG várójában a Zengő ABC van kirakva a falra, majd ha megint PTX gyanúval röntgeneznek majd jól lefotózom.

Lesz MRI-m, amittől félek, remélem, hogy reagáltam erre a cuccra.

A mi lesz ha esetleg jellegű kérdéseimmel az orvosaim agyára megyek szépen itt is, pedig azt meg se kérdeztem, hogyha esetleg a meg nem született ikertesóm van az agyamban, akkor az ő őssejteit lehet-e majd használni nálam.


Szegény, fájó lelkem visszasír a múltba, mikor  még a hematológusokkal kapcsolatban csak annyi észrevételem volt, hogy valószínűleg vámpírok.

Mindig észrevetelezik a sok cuccot az ágyamban és unhigiénikusnak tartják Pigment Bitument Ignácot, a vizilovamat, a krokodillomat a macimat és a hóemberkémet, pedig rendre lefújom őket fertőtlenítővel.Nem tudom mi lesz velem a steril szobában plüss nélkül. :(


Hétfőn kimehetek egy jó hétre, ha nem leszek apláziás. A szám még nem sebesedett ki.




Az egyetemen utoljára pont vérrel dolgoztunk, a sajátunkat is lehetett nézni, én meg az enyémnél nem láttam semmit a mikroszkópban a vörösvértesteket se, nem tudom ez összefüggésben lehetett-e a bajommal.
Mondjuk elég bénán csináltam a kenetet, csak szőröket láttam.
Megmagyarázhatatlan okokból a Pásztorok, pásztorok Betlehembét hallgatom, délután meg a Mennyből az angyalt énekeltem.

Röviden így vagyok:

"Alvó szegek a jéghideg homokban.
Plakátmagányban ázó éjjelek.
Égve hagytad a folyosón a villanyt.
Ma ontják véremet.."
Pilinszky János

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése